Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Höstdag!!

Av Therese Bäckström - 18 september 2013 15:09

Huva, är det bara jag som tycker det är jobbigt att kliva ur sängen en dag som denna ? Riktigt pissväder. Var rejält trött i morse p.g.a dålig sömn nu i några dagar, men när man väl kommer på jobbet så piggnar man till, tur det. 


Jag skulle vilja måla, men saknar fantasi och vet inte alls vad jag ska måla, någon som har något tips? 

Bjuder på en påbörjad teckning iaf :)   

 
 
Evelina

Evelina

18 september 2013 16:30

Titta gärna in i min blogg, kanske finner du den intressant. Skriver öppet och frispråkigt. Om allt.... Om mitt missbruk, hur jag tar mig upp efter varje fall, om mina änglar som är i himlen, om hur min vardag ser ut som inte liknar en vanlig 24 årings liv. /Eve

http://Eveeeliiina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Bäckström - 2 oktober 2013 21:03


Klar med denna teckning :) Huvaligen vilken tid det tog. Lagt ner ca 25-30 timmar. Vad blir nästa teckning tro? Något förslag? ...

Av Therese Bäckström - 1 oktober 2013 17:31


Pennor!! Jag har ägnat väldigt mkt tid denna vecka åt att teckna! Tecknar för första gången på färgat papper och med mina nya prismapennor. Ger en sjukt fin effekt :). Här är teckningen som ej ännu inte är klar trots ca 20 h tecknande på den :) ...

Av Therese Bäckström - 27 september 2013 16:36


Väskor och kläder. Jag är galen i färger och konstnärsmaterial :):) ...

Av Therese Bäckström - 27 september 2013 10:52


Nu får denna teckning vara klar, brukar ha lätt att överarbeta en hel del. Jag är ganska nöjd, men det är inte lika fint som jag föreställer det i huvudet. Det blire det nästan aldrig, men så småningom efter mer träning borde jag kunna känna mig nöjd...

Av Therese Bäckström - 26 september 2013 20:21


Har varit å hälsat på Tessan i kväll :) Det var väldigt längesen vi sågs, mkt trevligt! Här får ni en uppdatering på teckningen :) ...

Presentation


Mitt namn är Therese och jag bor i Sveriges minsta kommun - Bjurholm. Detta är en konstblogg och här kommer jag lägga ut bilder på mina senaste teckningar/målningar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards