Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Ligga i sängen dag.

Av Therese Bäckström - 17 september 2013 20:02

Nu har denna dag gått och segt gick det. Jag började morgonen/dagen med att ligga till sängs då jag vaknade på fel sida och hade förbannat ont i nacken. Dessutom hade jag sovit med armen under nacken, har ni gjort det någon gång? Armen domnar av och är som fast i ett läge, fick lov att ta hjälp av den andra armen för att efter ett skrik få ned den onda armen. Huvaligen. 

Men annars har jag så smått försökt vara uppe och röra på mig och jag har också börjat tecknat på en ny bild, ska bli en överasskning åt en kompis :) (lägger ut den så fort den är klar och min kompis har fått den ) 

För att inte bli galen så for jag en snabbvisit till Elin som var i stallet, himla va fint stallet börjar bli. Underbart att få mysa och snusa på hästarna :) 

I morgon blir det jobb och jag hoppas nacken börjar bli bättre. 


Eftersom jag inte har någon ny teckning att visa så bjuder jag på en gamal teckning, den är gjort -09. 


 

Tycker att jag har utvecklats en hel del sen dess och tur är väl det, annars så skulle det vara förbannat tråkigt :P




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Bäckström - 2 oktober 2013 21:03


Klar med denna teckning :) Huvaligen vilken tid det tog. Lagt ner ca 25-30 timmar. Vad blir nästa teckning tro? Något förslag? ...

Av Therese Bäckström - 1 oktober 2013 17:31


Pennor!! Jag har ägnat väldigt mkt tid denna vecka åt att teckna! Tecknar för första gången på färgat papper och med mina nya prismapennor. Ger en sjukt fin effekt :). Här är teckningen som ej ännu inte är klar trots ca 20 h tecknande på den :) ...

Av Therese Bäckström - 27 september 2013 16:36


Väskor och kläder. Jag är galen i färger och konstnärsmaterial :):) ...

Av Therese Bäckström - 27 september 2013 10:52


Nu får denna teckning vara klar, brukar ha lätt att överarbeta en hel del. Jag är ganska nöjd, men det är inte lika fint som jag föreställer det i huvudet. Det blire det nästan aldrig, men så småningom efter mer träning borde jag kunna känna mig nöjd...

Av Therese Bäckström - 26 september 2013 20:21


Har varit å hälsat på Tessan i kväll :) Det var väldigt längesen vi sågs, mkt trevligt! Här får ni en uppdatering på teckningen :) ...

Presentation


Mitt namn är Therese och jag bor i Sveriges minsta kommun - Bjurholm. Detta är en konstblogg och här kommer jag lägga ut bilder på mina senaste teckningar/målningar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards